A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Боромлянська громада
Сумська область, Охтирський район

Актуальні питання

Актуальні питання

На яку адресу звертатися з письмовим зверненням до Кабінету Міністрів України та Офісу Президента України?

 

Кабінет Міністрів України                   Офіс Президента України

вул. Грушевського,12/2                             вул. Банкова, 11

м. Київ                                                       м. Київ

01008                                                         01220

 

На яку адресу звертатися з письмовим зверненням до Сумської обласної державної адміністрації?

Сумська обласна державна адміністрація

площа Незалежності, 2, м. Суми, 40030

На яку адресу звертатися з письмовим зверненням до Боромлянської сільської ради?

Боромлянська сільська рада

вул. Сумська,2   с. Боромля , 42621

Чи можу я особисто принести звернення?

Безпосередньо від Вас звернення приймуть за адресою:

с.Боромля, вулиця  Сумська,2  у  приміщенні  Боромлянської  сільської   ради          з  понеділка до четверга з  8:00  до 17:00,  в п’ятницю  з  8:00 до 16:00, за винятком  обідньої  перерви  з  12:00 до 13:00.

Хто може мені допомогти правильно написати звернення?

  Для зручності оформлення звернень розроблений зразок, який знаходиться на  офіційному  веб-сайті  Боромлянської  сільської ради

Як правильно оформити звернення?

  Відповідно до статті 5 Закону України  "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. 

В якій термін розглядається звернення?

  Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Як оскаржити  бездіяльність  органів  державної  влади та  їх  посадових осіб?

  Статтею 16  Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.

  До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь