A A A K K K
для людей із порушенням зору
Боромлянська громада
Сумська область, Охтирський район

Перелік послуг

Дата: 13.02.2022 15:00
Кількість переглядів: 1693

П Е Р Е Л І К

адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг»  виконавчого комітету Боромлянської сільської ради

УВАГА! Перелік інтерактивний - при натисканні на назву послуги відкривається Інформаційна картка даної послуги.

з/п

Код послуги

Назва адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

1

2

3

4

01

Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців

1

01-01

Реєстрація місця проживання /перебування особи

Відділ ЦНАП

2

01-02

Зняття з реєстрації місця проживання особи

Відділ ЦНАП

3

01-03

Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи

Відділ ЦНАП

4

01-04

Видача довідки зняття з  місця проживання

Відділ ЦНАП

5

01-05

Внесення до паспорта громадянина України зміни назви вулиці

Відділ ЦНАП

6

01-06

Видача довідки про склад сім’ї (про склад зареєстрованих у житловому приміщенні осіб)

Відділ ЦНАП

7 01-07 Реєстрація місця проживання дитини до 14 років Відділ ЦНАП
8 01-08 Зняття з реєстрації місця проживання дитини до 14 років Відділ ЦНАП
9 01-09 Внесення змін до інформації про особу у реєстрі Боромлянської територіальної громади ДМС України Відділ ЦНАП

02

Паспортні послуги**

10

02-01

Вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45-річного віку

 

03

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно

11

03-01

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов'язання на нерухоме майно, об'єкт незаевершеного будівництва

Відділ ЦНАП

12

03-02

Державна реєстрація речового права, похідного від права власності

Відділ ЦНАП

13

03-03

Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно

Відділ ЦНАП

14

03-04

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Відділ ЦНАП

15

03-05

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх рбтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за судовим рішенням)

Відділ ЦНАП

16 03-06 Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна Відділ ЦНАП
17 03-07 Заборона вчинення реєстраційних дій Відділ ЦНАП
18 03-08 Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно Відділ ЦНАП

04

Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців*

19

04-01

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця у разі її смерті.

Відділ ЦНАП

20

04-02

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування).

Відділ ЦНАП

21

04-03

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

Відділ ЦНАП

22

04-04

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).

Відділ ЦНАП

23

04-05

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування).

Відділ ЦНАП

24

04-06

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа (крім громадського формування).

Відділ ЦНАП

25

04-07

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (крім громадського формування).

Відділ ЦНАП

26

04-08

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

Відділ ЦНАП

27

04-09

 Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця)

Відділ ЦНАП

28

04-10

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

Відділ ЦНАП

29

04-11

Державна реєстрація юридичної особи (крім громадського формування)

Відділ ЦНАП

30

04-12

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця

Відділ ЦНАП

31

04-13

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

Відділ ЦНАП

32

04-14

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця

Відділ ЦНАП

33

04-15

Державна реєстрація припинення  юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування).

Відділ ЦНАП

34

04-16

Державна реєстрація припинення  юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування).

Відділ ЦНАП

35

04-17

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної  особи (крім громадського формування).

Відділ ЦНАП

36

04-18

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).

Відділ ЦНАП

37

04-19

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадських формувань).

Відділ ЦНАП

05

Видача відомостей з Державного земельного кадастру

38

05-01

Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю)

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

39

05-02

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

40

05-03

Надання довідки про осіб, які отримали до ступ до інформації про суб'єкта речового права у державному земельному кадастрі.

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

41

05-04

Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягів з державного земельного кадастру про земельну ділянку з усіма відомостями, внесеними до поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 01.01.2013 року.

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

42

05-05

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної не з вини органу, що здійснює його ведення

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

43

05-06

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

44

05-07

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

45

05-08

Видача рішення про передачу у валсність, надання у користування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності

ГУ Держгеокадастру у Сумській області

46

05-09

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з відомостями про речові права на земельну ділянку, їх обтяження, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

47

05-10

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

48

05-11

Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах адміністративно-територіальних одиниць

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

49

05-12

Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

50

05-13

Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

51

05-14

Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території)

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

52

05-15

Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області
53 05-16 Видача довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

06

Державна реєстрація земельних ділянок

54

06-01

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

Відділ № 2 Управління надання адміністративних послуг ГУ Держгеокадастру у Сумській області

55

06-02 вимкнено

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

ГУ Держгеокадастру у Сумській області

07

Питання місцевого значення

56

07-01

Прийняття рішення щодо поділу чи об’єднання земельних ділянок (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

57

07-02

Затвердження технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

58

07-03

Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

59

07-04

Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

60

07-05

Внесення змін до діючого договору оренди земельної ділянки (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

61

07-06

Припинення договору оренди земельної ділянки (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

62

07-07

Поновлення договору оренди земельної ділянки (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

63

07-08

Надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки та продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення (на якій розташовано об’єкт нерухомого майна, що є власністю покупця цієї ділянки), межі якої визначено в натурі та без зміни її цільового призначення (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

64

07-09

Припинення права користування земельною ділянкою (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

65

07-10

Передача у власність земельної ділянки, що перебуває у комунальній власності(видача витягу з рішення чи копії рішення)

Відділ земельних відносин та комунальної власності

66

07-11

Передача в оренду земельної ділянки із земель комунальної власності (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Відділ земельних відносин та комунальної власності

67

07-12

Надання у постійне користування земельних ділянок із земель комунальної власності (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Відділ земельних відносин та комунальної власності

68

07-13

Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зі зміною цільового призначення (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Відділ земельних відносин та комунальної власності

69

07-14

Зміна цільового призначення земельної ділянки (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Відділ земельних відносин та комунальної власності

70

07-15

Припинення права власності на земельну ділянку  у разі добровільної відмови власника землі (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Відділ земельних відносин та комунальної власності

71

07-16

Відмова від земельної ділянки, яка знаходиться у користуванні у разі добровільної відмови землекористувача (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Відділ земельних відносин та комунальної власності

72

07-17

Присвоєння/ уточнення поштової адреси об’єкту нерухомого майна з видачею витягу з рішення виконавчого комітету

Виконавчий комітет

73

07-18

Прийняття рішення про переведення житлового будинку або житлового приміщення у нежитлові (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

74

07-19

Видача (продовження дії) дозволу на розміщення реклами (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

75

07-20

Видача будівельного паспорта (внесення змін до будівельного паспорта) забудови земельної ділянки (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Сектор містобудування та архітектури Тростянецької РДА

76

07-21

Надання (внесення змін) містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Сектор містобудування та архітектури Охтирської РДА

77

07-22

Встановлення (погодження) режиму роботи підприємств, установи та організацій сфери обслуговування (видача витягу з рішення чи копії рішення)*****

Виконавчий комітет

78

07-23

Надання паспорта прив’язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Сектор містобудування та архітектури Охтирської РДА

79

07-24

Надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою (видача витягу з рішення чи копії рішення)*****

Виконавчий комітет

80

07-25

Надання одноразової матеріальної допомоги  на лікування (видача витягу з рішення чи копії рішення) *****

Виконавчий комітет

81

07-26

Надання одноразової матеріальної допомоги  постраждалим від пожежі або стихійного лиха (видача витягу з рішення чи копії рішення) *****

Виконавчий комітет

82

07-27

Надання одноразової матеріальної допомоги учасникам ВВВ, учасникам АТО (видача витягу з рішення чи копії рішення) *****

Виконавчий комітет

83

07-28

Надання одноразової матеріальної допомоги  соціально-незахищеним верстам населення (видача витягу з рішення чи копії рішення) *****

Виконавчий комітет

84

07-29

Надання матеріальної допомоги на поховання деяких категорій громадян (видача витягу з рішення чи копії рішення)*****

Виконавчий комітет

85

07-30

Видача довідки в нотаріальну контору на оформлення спадщини *****

Виконавчий комітет

86

07-31

Видача ордеру на видалення зелених насаджень*****

Виконавчий комітет

87

07-32

Видача довідки про вихід з особистого селянського господарства*****

Виконавчий комітет

88

07-33

Видача довідки про членство в особистому селянському господарстві*****

Виконавчий комітет

89

07-34

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, у власність, в постійне користування (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

90

07-35

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки шляхом зміни цільового призначення (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

91

07-36

Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки та передачі її в оренду, у власність, в постійне користування (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

92

07-37

Внесення змін до рішення сільської ради з земельних питань (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Виконавчий комітет

93

07-38

Надання висновку про погодження проекту землеустрою по відведенню земельної ділянки для містобудівних протреб (видача витягу з рішення чи копії рішення)

Сектор містобудування та архітектури Охтирської РДА

94 07-39 Рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності (видача витягу з рішення чи копії рішення) Виконавчий комітет
95 07-40 Прийняття рішення щодо надання соціальних послуг Виконавчий комітет
96 07-41 Видача дублікатів сертифікатів на право власності на земельну частку (пай) Відділ фінансів, економічного та агропромислового розвитку Охтирської РДА
97 07-42 Надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду Виконавчий комітет
98 07-43 Надання права користування земельною ділянкою для забудови (суперфіцій) Виконавчий комітет
99 07-44 Реєстрація пасіки з видачею довідки про реєстрацію Виконавчий комітет
100 07-45 Прийняття рішення про переведення дачних, садових, нежитлових будинку, приміщень, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки Виконавчий комітет
101 07-46 Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок Виконавчий комітет
102 07-47 Затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки у межах населених пунктів Виконавчий комітет
103 07-48 Затвердження технічної документації з бонітування грунтів Виконавчий комітет
104 07-49 Затвердження технічної документації з економічної оцінки земель Виконавчий комітет
105 07-50 Продаж не на конкурентних засадах земельної ділянки несільськогосподарського призначення, на якій розташовані об’єкти нерухомого майна, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб Виконавчий комітет

08

Послуги соціального характеру

106

08-01

Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

УСЗН Охтирської РДА

107

08-02

Призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого скрапленого балонного газу для побутових потреб УСЗН Охтирської РДА
108

08-03

Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання чи перебування невідоме УСЗН Охтирської РДА
109

08-04

Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям УСЗН Охтирської РДА
110

08-05

Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування УСЗН Охтирської РДА
111

08-06

Призначення державної допомоги при народження дитини УСЗН Охтирської РДА
112

08-07

Призначення державної допомоги при усиновленні дитини УСЗН Охтирської РДА
113

08-08

Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування УСЗН Охтирської РДА
114

08-09

Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям УСЗН Охтирської РДА
115

08-10

Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність УСЗН Охтирської РДА
116

08-11

Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства або дітям з інвалідністю УСЗН Охтирської РДА
117

08-12

Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю УСЗН Охтирської РДА
118

08-13

Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю УСЗН Охтирської РДА
119

08-14

Прийняття рішення щодо надання соціальних послуг Виконавчий комітет
120 08-15 Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях УСЗН Охтирської РДА
121

08-16

Призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею УСЗН Охтирської РДА
122 08-17 Встановлення статусу члена сім’ї померлого (загиблого) ветерана війни УСЗН Охтирської РДА
123 08-18 Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї УСЗН Охтирської РДА
124 08-19 Виплата компенсації, особі що здійснила поховання померлої (загиблої) особи, яка мала особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасника бойових дій, постраждалого учасника революції гідності і особи з інвалідністю внаслідок війни УСЗН Охтирської РДА
125 08-20 Установлення статусу, видача посвідчень ветеранам праці УСЗН Охтирської РДА
126 08-21 Встановлення статусу учасника війни УСЗН Охтирської РДА
127 08-22 Встановлення статусу «Дитини війни» з подальшою відміткою в пенсійному посвідченні УСЗН Охтирської РДА
128 08-23 Призначення одноразової грошової / матеріальної допомоги особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам УСЗН Охтирської РДА
129 08-24 Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи УСЗН Охтирської РДА
130 08-25 Призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг УСЗН Охтирської РДА
131 08-26 Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-Героїня» УСЗН Охтирської РДА
132 08-27 Призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг УСЗН Охтирської РДА
133 08-28 Виплата матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби УСЗН Охтирської РДА
134 08-29 Призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з чорнобильською катастрофою УСЗН Охтирської РДА
135 08-30 Направлення до реабілітаційних установ дітей з інвалідністю щодо отримання реабілітаційних послуг УСЗН Охтирської РДА
136 08-31 Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем УСЗН Охтирської РДА
137 08-32 Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю УСЗН Охтирської РДА
138 08-33 Призначення державної соціальної допомоги на догляд УСЗН Охтирської РДА
139 08-34 Установлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій) УСЗН Охтирської РДА
140 08-35 Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни УСЗН Охтирської РДА
141 08-36 Видача направлення до реабілітаційних установ особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям віком до трьох років які належать до групи ризику щодо тримання інвалідності УСЗН Охтирської РДА
142 08-37 Призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесених до категорій 1, або 2, або 3; потерпілим від чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорій 1, або 2, або 3; потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорій 1 або 2 УСЗН Охтирської РДА
143 08-38 Призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату УСЗН Охтирської РДА
144 08-39 Психологічна реабілітація постраждалих учасників революції гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях УСЗН Охтирської РДА
145 08-40 Професійна адаптація учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях, та постраждалих учасників революції гідності УСЗН Охтирської РДА
146 08-41 Призначення одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка» УСЗН Охтирської РДА
147 08-42 Відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «Муніципальна няня» УСЗН Охтирської РДА
148 08-43 Надання державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «Гроші ходять за дитиною» УСЗН Охтирської РДА
149 08-44 Оплата послуг із здійснення патронату над дитиною та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя УСЗН Охтирської РДА
150 08-45 Виплати грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи УСЗН Охтирської РДА
151 08-46 Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи УСЗН Охтирської РДА
152 08-47 Призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з чорнобильською катастрофою, та їхнім батькам УСЗН Охтирської РДА
153 08-48 Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з чорнобильською катастрофою УСЗН Охтирської РДА
154 08-49 Забезпечення санаторно-курортними путівками учасників антитерористичної операції УСЗН Охтирської РДА
155 08-50 Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань» УСЗН Охтирської РДА
156 08-51 Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю УСЗН Охтирської РДА
157 08-52 Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам УСЗН Охтирської РДА
158 08-53 Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування УСЗН Охтирської РДА
159 08-54 Виплата деяким категоріям осіб з інвалідністю грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування УСЗН Охтирської РДА
160 08-55 Видача листів талонів на проїзд УСЗН Охтирської РДА
161 08-56 Установлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань УСЗН Охтирської РДА
162 08-57 Повідомна реєстрація колективних договорів, змін та доповнень до них УСЗН Охтирської РДА
163 08-58 Видача направлення для отримання  послуг з соціальної та професійної адаптації УСЗН Охтирської РДА
164 08-59 Встановлення статусу члена сім’ї загиблої (померлої) особи, яка добровільно забезпечувала проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях (у тому числі провадила волонтерську діяльність та загинула (пропала безвісти), померла внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання УСЗН Охтирської РДА
165 08-60 Надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни УСЗН Охтирської РДА
166 08-61 Надання статусу постраждалого учасника революції гідності УСЗН Охтирської РДА
167 08-62 Позбавлення статусу постраждалого учасника революції гідності за заявою особи УСЗН Охтирської РДА
168 08-63 Видача бланка-вкладки до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни УСЗН Охтирської РДА
169 08-64 Видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї УСЗН Охтирської РДА
170 08-65 Вклейка фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням  14-річного віку УСЗН Охтирської РДА
171 08-66 Видача дубліката посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї УСЗН Охтирської РДА
172 08-67 Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї УСЗН Охтирської РДА
173 08-68 Видача посвідчення особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю УСЗН Охтирської РДА
174 08-69 Призначення  грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки УСЗН Охтирської РДА
175 08-70 Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю і та іі групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку УСЗН Охтирської РДА
176 08-71 Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам УСЗН Охтирської РДА
177 08-72 Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю УСЗН Охтирської РДА
178 08-73 Забезпечення санаторно-курортними путівками постраждалих учасників  революції гідності, ветеранів війни з числа учасників антитерористичної операції/операції об'єднаних сил, членів сімей загиблих (померлих) таких осіб УСЗН Охтирської РДА
179 08-74 Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу УСЗН Охтирської РДА

09

Послуги Пенсійного фонду****

180

09-01

Надання довідкової інформації, консультацій, роз'яснень щодо застосування законодавства про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, прав та обов'язків платників ЄСВ та застрахованих осіб, надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання, надання консультацій щодо реєстрації на веб-порталі ПФУ, попередній запис до керівництва управління

Тростянецький відділ обслуговування громадян (сервісний центр) ГУ ПФУ в Сумській області

181

09-02

Видача пенсійного посвідчення

Тростянецький відділ обслуговування громадян (сервісний центр) ГУ ПФУ в Сумській області

182

09-03

Прийом замовлень на видану довідок: про розмір пенсії, про перебування на обліку, про заробітну плату за формою ОК-5 (ОК-2, ОК-7), прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок, прийом заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку)пенсії, прийом заяв та документів щодо: переведення виплати пенсії за новим місцем проживання, виплати пенсії за довіреністю, зміни способу виплати пенсії тощо

Тростянецький відділ обслуговування громадян (сервісний центр) ГУ ПФУ в Сумській області

183

09-04

Видача свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Тростянецький відділ обслуговування громадян (сервісний центр) ГУ ПФУ в Сумській області

184

09-05

Видача виготовлених довідок

Тростянецький відділ обслуговування громадян (сервісний центр) ГУ ПФУ в Сумській області

10

Державна реєстрація актів цивільного стану*****

185

10-01

Видача свідоцтва про державну реєстрацію шлюбу

Виконавчий комітет

186

10-02

Видача свідоцтва про народження

Виконавчий комітет

187

10-03

Видача свідоцтва про смерть

Виконавчий комітет

11

Вчинення нотаріальних дій*****

188

11-02

Посвідчення заповітів (крім секретних)

Виконавчий комітет

189

11-03

Видача дублікатів посвідчених документів

Виконавчий комітет

190

11-04

Засвідчення вірності копій (фотокопій) документів і виписок з них

Виконавчий комітет

191

11-05

Засвідчення справжності підпису на документах

Виконавчий комітет

   

12

Послуги дозвільного характеру

 
192 12-01

Видача експлуатаційного дозволу операторам ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.

ГУ Держпродспоживслужби в Сумській області
193 12-02

Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності: на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження.

ГУ Держпродспоживслужби в Сумській області
194 12-03 Переоформлення експлуатаційного дозволу оператору ринку, що провадять діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. ГУ Держпродспоживслужби в Сумській області
195 12-04 Анулювання експлуатаційного оператора ринку, що провадить діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. ГУ Держпродспоживслужби в Сумській області
196 12-05 Затвердження експлуатаційної потужності. ГУ Держпродспоживслужби в Сумській областіГУ 
197 12-06 Державна реєстрація потужностей оператора ринку. ГУ Держпродспоживслужби в Сумській області
198 12-07 Внесення змін до відомостей Державного реєстру потужностей операторів ринку. ГУ Держпродспоживслужби в Сумській області
199 12-08 Внесення відомостей про припинення використання потужності до Державного реєстру потужностей операторів ринку використання потужності. ГУ Держпродспоживслужби в Сумській області
200 12-09 Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт Державна інспекція архітектури та містобудування України
201 12-10 Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт Державна інспекція архітектури та містобудування України
202 12-11 Припинення права на початок виконання підготовчих робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника Державна інспекція архітектури та містобудування України
203 12-12 Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт Державна інспекція архітектури та містобудування України
204 12-13 Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт Державна інспекція архітектури та містобудування України
205 12-14 Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт Державна інспекція архітектури та містобудування України
206 12-15 Припинення права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника Державна інспекція архітектури та містобудування України
207 12-16 Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт Державна інспекція архітектури та містобудування України
208 12-17 Видача дозволу на виконання будівельних робіт Державна інспекція архітектури та містобудування України
209 12-18 Зміна даних у виданому дозволі на виконання будівельних робіт Державна інспекція архітектури та містобудування України
210 12-19 Анулювання дозволу на виконання будівельних робіт за заявою замовника Державна інспекція архітектури та містобудування України
211 12-20 Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації Державна інспекція архітектури та містобудування України
212 12-21 Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (відповідно до пункту 9 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності») Державна інспекція архітектури та містобудування України
213 12-22 Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації Державна інспекція архітектури та містобудування України
214 12-23 Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації (відповідно до пункту 9 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності») Державна інспекція архітектури та містобудування України
215 12-24 Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта Державна інспекція архітектури та містобудування України
216 12-25 Присвоєння спортивних розрядів спортсменам "Кандидат у майстри спорту України" та "І спортивний розряд" Управління молоді та спорту Сумської обласної державної адміністрації

 

Примітка:

*-  послуги будуть надаватись  з моменту підключення громади до державного реєстру;

** - послуги будуть надаватись  з моменту підписання Меморандуму про співробітництво;

*** - послуги соціального характеру одночасно надаються через ЦНАП Боромлянської сільської ради та Управління соціального захисту населення Охтирської РДА (Тростянецький відділ);

**** - послуги пенсійного фонду надаються через ЦНАП Боромлянської сільської ради представниками Відділу  згідно графіку прийому;

***** - послуги будуть надаватись безпосередньо у приміщенні сільської ради відповідними спеціалістами.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь